osma service formules
Uw robotmaaier in top conditie. Altijd perfect, ieder seizoen weer
u geniet, wij ontzorgen
De iMOW® maait het gazon, u geniet van uw tuin, maar… zelfs een gemaksapparaat als een robotmaaier vraagt om onderhoud. Ook daarmee willen wij u graag ontzorgen, maar alleen als u dat wilt. Wij bieden de volgende mogelijkheden: U koopt de robotmaaier en kiest ervoor om geen onderhoudscontract te nemen. In dat geval geldt de fabrieksgarantie van twee jaar op materiaal. En productiefouten. Storingen of schade als gevolg van fouten als u alles zelf geïnstalleerd hebt, vallen uiteraard buiten de garantie. U kiest voor de zekerheid van periodiek onderhoud. In dat geval brengt u ons uw robotmaaier aan het eind van het jaar, wij inspecteren hem en zorgen voor een software update. Naast de zekerheid van een startklare robotmaaier aan het begin van het seizoen levert het u extra fabrieksgarantie op. Verplicht jaarlijks onderhoud beloont Stihl met vijf jaar garantie op materiaal en productiefouten.
osma onderhoud uw robotmaaier
Met de unieke Osma-onderhoudsovereenkomst wordt u totaal ontzorgd. U heeft nauwelijks meer omkijken naar uw robotmaaier. Wat bieden wij?
- We halen de machine op;
- We voeren een onderhoudsbeurt uit zodat de machine in het voorjaar weer probleemloos aan het werk kan;
- We slaan hem in de winter op in onze verwarmde stalling;
- Tijdens de opslag is uw robotmaaier verzekerd;
- Uiteraard brengen wij de machine aan het eind van de winter weer netjes terug;
- Gedurende het seizoen kunt u gebruik maken van onze storingsdienst** zodat u binnen 48 uur geholpen wordt;
- En dat alles voor een vast bedrag per jaar.
HOEFT U DAN NIETS MEER TE DOEN?
Natuurlijk wel. Net als voor al het andere gereedschap geldt: houdt u het schoon, dan heeft u er ook langer plezier van. Wij adviseren dan ook regelmatig het aangekoekte maaisel onder het maaidek weg te vegen en de wielen te ontdoen van gras. Op die manier voorkomt u onnodige vervelende storingen. Gemak vraagt dus een kleine inspanning, maar de uiteindelijke schone zaak levert weer gemak op!
Dienst
iMow wordt door de klant gebracht
comfort
€49,00
optimum
€49,00
Serviceformules
Dienst | Comfort | Optimum |
iMow wordt door de klant gebracht en gehaald | ⊕ | – |
Autocheck (SDS diagnose controle op 20 punten) | ⊕ | ⊕ |
Software update | ⊕ | ⊕ |
Controle van alle veiligheidssystemen | ⊕ | ⊕ |
Controle van het maaimes | ⊕ | ⊕ |
Reinigen van binnenkant | ⊕ | ⊕ |
Reinigen van buitenkant | ⊕ | ⊕ |
iMow word bij u losgekoppeld en opgehaald | – | ⊕ |
Dock-station wordt grondig schoongemaakt | – | ⊕ |
Controle van de begrenzingsdraden | – | ⊕ |
Monitoring van de accu | – | ⊕ |
Stockage van iMow tijdens wintermaanden | – | ⊕ |
Persoonlijke box voor winterstockage | – | ⊕ |
Terugplaatsing in voorjaar inclusief installatie voor startklaar | – | ⊕ |
U krijgt service binnen 48 uur | – | ⊕ |
Prijs RMI 4- en 5-serie | €99,- | €249,- |
Prijs RMI 6-serie | €129,- | €269,- |